چقدر برای طراحی سایت هزینه کنیم؟

آیا طراحی سایت با قیمت بالا ارزش دارد؟

امروزه تعداد زیادی از ابزارهای طراحی سایت با عنوان طراحی سایت ارزان و یا رایگان وجود دارد. این عناوین بسیار وسوسه کننده هستند اما بدیهی است که در اصول تجارت، ارزان بودن کالا و خدمات قطعا کیفیت آن را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در اینجا به برخی معایب و مزایای طراحی سایت ارزان برای یک کسب و کار می ­پردازیم. و امیدواریم بعد از خواندن این مقاله به درک بهتر دلیل این که چرا یک انتخاب حرفه ای بهتر از یک طراحی سایت ارزان­ است برسید.

مزایای طراحی سایت ارزان:

بسیاری از طراحان سایت و شرکت­ های طراحی سایت وجود دارند که با قیمت ­های ناچیز اقدام به طراحی و تولید وب سایت می ­کنند. حتی ابزارهایی نیز وجود دارند که می­ توان از طریق آن ­ها بصورت رایگان برای خود سایت بسازید. این می ­تواند یک گزینه خوب برای  کسب و کارهای معمولی و نوپا که تنها نیاز به یک وب سایت ساده و ناچیز و صفحه­ ای برای حضور آنلاین، با هدف معرفی خود باشد. و این دقیقا برای کسانیکه نمی­ خواهد پول قابل توجهی از سایت کسب کنند. مناسب است.

معایب طراحی سایت ارزان:

یکی از معایب طراحی سایت ارزان این است که قالب براساس یک طراحی کلی تشکیل شده است و به احتمال زیاد شما این قالب را در فضاهای دیگر اینترنت خواهید دید. مورد بعدی اینکه بسیاری از سیستم­های ارائه دهنده سایت­های ارزان  تبلیغات خود را درپایین صفحه وب سایت قرار می­دهند که این کار سایت را کاملا غیر حرفه­ای نشان می دهد.

اگر شما یک طراحی سایت ارزان انتخاب می کنید

قطعا علاقه ای به منحصر به فرد بودن سایت خود ندارید و قادر به ساخت تصویر نام تجاری خود نیستید. یک وب سایت به نوعی اولین چیزی است که افراد از شما می بینند و اگر به اندازه مناسب تاثیر گذار نباشد احتمالا تبدیل به آخرین چیزی خواهد شد که از شما دیده می شود.

هر وب سایت هدفی دارد و اغلب موارد این هدف فروش خدمات یا کالا است و اگر سفارشی ثبت نشود و یا تلفن های شما زنگ نخورد دیگر اهمیت ندارد که برای طراحی سایت خود چقدر هزینه کرده اید بلکه مهم این است که وب سایت شما کارآمد نیست.

شرکت­ های طراحی سایت حرفه­ ای تمام مسیر را از نخستین تصور کاربر تا زمانی که تبدیل به یک مشتری می­ شود بررسی می­ کنند و این کار نیاز به استخدام کارمندانی با محدوده وسیع از مهارت­ ها دارد.

مطالب مناسب شما مطالبی از همین نویسنده

نظرات بسته اند