طراحی سایت آژانس آدونیس توسط شرکت طراحی سایت سورنا در کرمان

نام پروژه: وبسایت آژانس مسافرتی آدونیس

کارفرما: آژانس مسافرتی آدونیس

تکنولوژی: JavaScript, JQuery, Php, HTML5, CSS3

موضوع: طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت توریستی

مدت پیاده سازی: یک ماه

درباره پروژه

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری آدونیس سیر ایرانیان (سهامی خاص) به شماره 12794 در اداره ی ثبت شرکت های استان کرمان به ثبت رسیده و مجوز فعالیتش را از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان از آبان 1390 دریافت کرده است.
این مجموعه افتخار دارد از اردیبهشت ماه سال 1394 به زیر مجموعه شرکت های هفت باغ علوی پیوسته است. شرکت مذکور مفتخر است با فعالیت مستمر در عرصه گردشگری، همواره روند رو به رشد خود را حفظ کرده و به موفقیتهای ارزشمندی نائل آمده است. این مجموعه در فضای کسب و کاری آکنده از تحولات منطقه ای و بین المللی، حفظ استانداردهای جهانی در کنار ارائه قیمت رقابتی و گسترش حوزه کاری، تنها و تنها در سایه لطف پروردگار و به مدد کوشش بی امان، عشق و علاقه فراوان و دانش و تجربه حرفه ای به تحولات چشمگیری دست یافته است. کسب اعتبار میان همکاران و مشتریان داخلی و خارجی و عضویت در انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران (AATTAI) بر حقانیت مدعای فوق گواهی می دهد.

توضیحات فنی پروژه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاه خود را ثبت کنید