کشیدگی ردیف و محتوا
0

در منطقه سیلیکون بیچ ، یک مجموعه ایونت ماهانه برگزار میشود که افراد و تیم های استارتاپی در اون ثبت نام می کنند  و ایده هاشونو ارایه میدهند ، سرمایه گذاران فرشته زیادی هم معمولا در این رویداد شرکت می کنند و تیم ها رو ارزیابی می کنند. معمولا این رویداد ها در فضا های کارگروهی Coworking space ها و یا در شتابدهند ها برگزار میشه. گزارشی که در ادامه می خونید مربوط به یکی از فضا های کاری بسیار جالب در منطقه سیلیکون بیچ هست با نام Cross Campus.

استارتاپ digital you

تعداد شرکت کننده ها معمولا بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر هست و تیم های ارایه دهنده هم معمولا بین ۵ الی ۷ تیم. زمان ارایه ۵ دقیقه. زمان پرسش و پاسخ حضار و داوران هم ۵ دقیقه. الباقی زمان هم که به شبکه سازی می گذره.

استارتاپ digital you

سرمایه گذار digital youتصویر یک سرمایه گذار فرشته با حال ( خدایش دوست داشتم باهاش گپ بزنم ولی نشد )

در یکی از این رویداد ها که شرکت کرده بودم ، یک استاد دانشگاه به همراه دستیارش یک ارایه ۵ دقیقه ای داشتند که بسیار تاثیر گذار بود. نمونه ای از یک استاد دانشگاه کارآفرین ( دانشگاه ترویج دهنده کارآفرینی).این ارایه به بیان تکنولوژی می پردازه ، از نظر استاندارد های  ارایه های استارتاپی کلی ایراد داره و خیلی از استانداردها رعایت نشده و به برخی موارد اصلا اشاره نشده، ولی اینقدر تکنولوژی ارایه شده در این پرزنتیشن جالب و جذاب بود که بسیاری از سرمایه گذار ها رو به خودش جذب کرد. برام جالب بود که یک استاد دانشگاه ، عشق تولید محصول داره ، در کنار کار علمی اش کاملا به صنعت وصله و روحیه ای جستجوگر !

میدونید ، این روزها صحبت از دانشگاه کارآفرین است ! دانشگاهیی که ویروس کارآفرینی ( ارزش آفرینی ) را به جامعه ( دانشجویان) تزریق می کند ! یکی از راههای تبدیل شدن دانشگاه به یک دانشگاه کارآفرین وجود استاد کارآفرین با روحیه کارآفرینی میباشد.استادی که دنبال باند بازی نیست  و جزوه های دوران تحصیل خودشو نیاد سر کلاس تدریس کنه ! حداقل برادرمن ، استاد محترم، یکمی بروز باش. البته استاد های خیلی خوبی هم هستند که سعی می کنن همیشه بروز باشن…ولی خلاصه داستان اینکه یک دانشگاه کارآفرین نیاز به یک استاد کارآفرین داره !بگذریم که حرف زیاده در این مورد آقا.

محصول این استارتاپ یک تکنولوژی اسکن سه بعدی از انسان و تولید نسخه ای سه بعدی از اون هست. بله نسخه آینده آواتار های ما در فضای مجازی !

فیلم ارایه رو در اینجا ببینید ( توضیحات فارسی رو در ویدیو گذاشتم ) ( لینک ویدیو )

آنها در دو سطح نسخه و مدل سه بعدی شما رو تولید می کنند.

سطح ۱ : فقط اسکن چهره و صورت ، در ۲۵ دقیقه بدون استفاده از هیچ ابزار کمکی و فقط با استفاده از وب کم.

سطح ۲ : نسخه کامل اسکن بدن شما ، یک مدل کامل سه بعدی از ویژگی های فیزیکی.

فرض کنید یک کسی که ۳dstudio و مدل سازی سه بعدی بلده بیاد یه مدل سه بعدی دقیق از شما بسازه !

محصول دیگه این استارتاپ اینه که صدای شما رو بر روی مدل سه بعدی شما سوار می کنن…یعنی چی …یعنی اینکه وقتی شما صحبت میکنی…مدل سه بعدی شما با حالت های واقعی چهره شما صحبت می کنه ! یه جورایی میتونید برید پشت مدل مجازی خودتون قایم بشید!

در ویدیوی  کاربرد ها رو کامل به فارسی توضیح دادم و نکات رو متذکر شدم…

ولی خلاصه کاربرد ها :

بازی های کامپیوتری ، آموزش و راهنمای آنلاین ، آواتار مجازی ، سیستم های چت ، سیستم های روبات های نرم افزاری ، و…

پیشنهاد میدم ویدیو روببینید ، اولا با شیوه ارایه آشنا بشید و دوما با دمو های ارایه شده این محصول رو ببینید جالبه !