۱۸ مکان اداری جالب در استارت‌آپ های موفق دنیا

۱۸ محیط کاری جالب و مفید با خلاقیت های ساده برای استارت‌آپ های موفق حوزه‌ی فناوری

خانه های ما با مبلمان راحت، دکور شیکو جدیدترین فناوری فریب خورده اند، آیا فضاهای کاری استارت‌آپ ما نباید به همان اندازه شاد باشند؟ از چمن‌های داخلی در اداره آژانس تبلیغاتی ژاپنی TBWA تا اسلاید آبی روشن در دفتر تولیدی شرکت Toms . جالب ترین فضاهای اداری در سراسر جهان می دانند که وقتی که یک محل کار به خوبی طراحی شده می تواند به اندازه جایی که در آن زندگی می‌کنند روی شادی مردم تاثیر بگذارند. خواندن این مطلب برای کارکنان و کارآفرینان جهت الهام گرفتن و ساختن دنیایی بهتر برای خود، کارکنان و… توصیه می‌شود.

در اندوزی، جاکارتا شرکت تبلیغاتی Ogilvy & Mather یک راه‌پله‌ی معمولی را به یک محل کار و محل بازی تبدیل کرده‌اند

در دفتر مایکروسافت مستقر در وین اتریش، یک اتاق کنفرانس در رنگ های آبی، سبز کم‌رنگ و چوب طبیعی وجود دارد

در دفتر فیسبوک در اسرائیل، تعدادی تخته سیاه عمومی بر روی دیوار ها نصب شده، تا عملکرد و کیفیت کاری را بهبود دهند.

دفتر پیکسار در امریویل،کالیفرنیا، شامل یک فضای باز در کنار استخر و یک مجسمه‌ی غول‌پیکر از چراغ‌رومیزی معروف پیکسار به نام لوکسو می‌باشد

در دفتر Groupon در شیکاگو فضاهای شلوغ با نوسانات داخلی و مناطق جزیره مانند برای استراحت و تخته سنگهای تصادفی گنجانده شده است.

کیک‌استار در سال ۲۰۱۴ به مکان فعلی در بروکلین نقل مکان کرد. این فضا، یک فضای صنعتی است و پروژه های موفقی در این سایت سرمایه جمع کرده‌اند و این مکان شامل گیاه هایی است که انرژی الکتریکی را به موسیقی تبدیل میکند.

دفاتر معماری شرکت Sanctury ، واقع در بنگلور هند ،در خارج از منزل و در محیط داخلی با دیوارهای متحرک که جریان هوا را تسهیل می کنند ، ترکیب می شود.

دفتر سانفراسیسکو Squarer به شکل یک شهر طراحی شده است. کارکنان در اطراف یک “میدان شهری” کافه شاپ تشکیل و برای سفرکردن (جابه‌جایی بین بخش‌های اصلی) از یک “خیابان” اصلی به عنوان یک راهرو عبور می‌کنند.

Linkedln در نیویورک دارای یک رستوران به نام “Tavern on the blue” است. که از رستوران معروف پارک مرکزی نیویورک “Tavern on the blue” الگو گرفته است .این یکی از سه آشپزخانه در دفتر است.

در Quicken Loans، که مقر آن دیترویت است، کارکنان راههای مختلفی برای متحول کردن جو استفاده می کند، از جمله یک میز بیلیارد به شکل یک فورد موستانگ، زمین بسکتبال واسکوتر جهت رفت‌وآمد در دفتر.

دفتر گوگل در نیویورک درست در بالای بازار محبوب چلسی است. این دفتر شامل یک دیوار سنگی، جهت بالا رفتن، که اثر هنرمندان نیویورکی بوده و مکانی مناسب برای زمان استراحت کارکنان می‌باشد.

استودیو های معماری Selga Cano در مادرید، در جنگلها قرار واقع شده و تقریبا در زیر زمین قرار دارند.

اداره مرکزی اسکایپ در استکهلم به نظر می رسد یک راهرو بین Ikea و درون یک لامپ گدازه است. جای تعجب نیست که طراحی‌ها عالی و بی عیب ونقص هستند.

در نیویورک Spotify با استفاده از قطعه رشته به جای گچ‌دیوار برای جداسازی فضاها استفاده می‌کند. با این موانع سبک وزن، کارمندان این مفهوم را منتقل می‌کنند که آنها در حال کار هستند، اما اگر موردی پیش آمد، در دسترس خواهند بود.

مقعر توییتر در سانفرانسیسکو مانند یک خانه ی بزرگ چوبی است. وکافه تریای آن به عنوان #theperch شناخته میشود.

آژانس تبلیغاتی TBWA Hakuhodo در توکیو ،کارکنان را برای ارتباط با طبیعت بدون در نیاز به خروج از محیط خارج ترغیب می‌کند. و چمن‌های داخلی آرامش خوبی را برای کارکنان به ارمغان می‌آورد

شرکت پخش و رسانه‌ی Onefootball ، این ورزش را به طور جدی دنبال می کند. یک مار با پیچ‌و‌خم های متنوع و بلند، به کارکنان اعلام می‌کند که همواره می‌توانند اقدام به زدن پنالتی در اوقات استراحت بکنند.

مطالب مناسب شما مطالبی از همین نویسنده

نظرات بسته اند